1.
|
 Ráti Gergő -  Gerebitz Márk
#53 Ford Escort Mk II
|
P13
 |
37:29.3
|
|
100.4
|
2.
|
 Határ Attila -  Éhn Dániel
#45 Peugeot 306
|
P13
 |
37:36.4
10.0
|
+7.1 +7.1 |
100.0
0.11
|
3.
|
 Karsai Zsolt -  Szilágyi Sándor
#47 Lada 2105
|
P13
 |
38:16.7
|
+47.4 +40.3 |
98.3
0.76
|
4.
|
 Kovács Zoltán -  Holló Barnabás
#50 Citroën C2R2
|
P12
 |
38:42.1
|
+1:12.8 +25.4 |
97.2
1.16
|
5.
|
 Bodogán Ferenc -  Sántha Zoltán
#51 Lada 21053 VFTS
|
P13
 |
39:02.5
|
+1:33.2 +20.4 |
96.4
1.49
|
6.
|
 Veréb Zoltán -  Májer Dávid
#48 Lada VFTS
|
P12
 |
39:07.8
|
+1:38.5 +5.3 |
96.1
1.57
|
7.
|
 Helembai Zsolt -  Holecz László
#49 Lada VFTS
|
P13
 |
39:29.4
|
+2:00.1 +21.6 |
95.3
1.92
|
8.
|
 Király Gabi -  Molnár Szasza
#62 Lada VFTS
|
P12
 |
42:10.7
|
+4:41.4 +2:41.3 |
89.2
4.49
|
9.
|
 Kiscsatári Imre -  Diós Dániel
#54 Lada VFTS
|
P13
 |
42:36.8
|
+5:07.5 +26.1 |
88.3
4.90
|
10.
|
 Parkánszki Balázs -  Parkánszki Barna
#63 Lada 21053
|
P12
 |
43:33.5
10.0
|
+6:04.2 +56.7 |
86.4
5.81
|
11.
|
 Budavári Zoltán -  Szarka Dávid
#60 Citroën C2R2 Max
|
P12
 |
45:20.9
|
+7:51.6 +1:47.4 |
83.0
7.52
|
12.
|
 Kerék György ifj. -  Kerék Judit
#59 Lada 2107
|
P12
 |
49:09.0
|
+11:39.7 +3:48.1 |
76.5
11.16
|
13.
|
 Kaposi László -  Ispaits Zoltán
#67 Lada VFTS
|
P12
 |
53:07.6
2:00.0
|
+15:38.3 +3:58.6 |
70.8
14.96
|